Hey Wabbo's!

Ik merk dat jullie de laatste veel aan mijn kop zeuren... Om badges, staff, Dj, VIP en noem maar op.... Ik word er nu een beetje moe van.. Dus ik vraag jullie vriendelijk om daar mee te stoppen, het is bloed irritant! Dit zijn de meest gestelde vragen met het daarbij gegeven antwoord:

ik kan het hotel niet in??!!

Nee dat klopt het hotel is nog niet online omdat de server helaal door gedraait is de ik zoek zo snel mogelijk nar een nieuwe server dus nog even geduld.

Waarom accepteer je geen vriendenverzoeken?

Omdat ik dan anders heel Wabbo moet toevoegen... Geen zin daarin. Dus, ik voeg alleen maar Staffleden toe. 

Hoe word ik staff?

Solliciteren. En wanneer dat kan? Dat lees je dan wel op het nieuws en hou vooral de Staffpagina in de gaten. Maar ga NIET zeuren in het hotel, dat is niet cool!

 

Dat was het dan... fijne schoolweek allemaal!

SnotXneus1, Hotel Manager